Formularz reklamacyjny

 
Klient
 
Reklamowany towar
 
Opis reklamacji

Jak obsłużymy Twoją reklamację:

  • Wypełnij wszystkie pola formularza reklamacyjnego powyżej. 
  • W "Opis reklamacji" opisz problem jak najdokładniej. 
  • Kliknij przycisk "Wyślij" 
  • Poczekaj na kontakt od naszego pracownika, który po otrzymaniu wypełnionego formularza podejmie kroki w sprawie Twojej reklamacji. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin od wysłania formularza (w dni powszednie).
  • Nie wysyłaj reklamowanego towaru bez wyraźnej prośby ze strony naszego pracownika
  • Większość reklamacji może być rozwiązywana tak, że towaru objętego zgłoszeniem nie trzeba odsyłać - nasi pracownicy po otrzymaniu reklamacji zasugerują sposób

Adres do wysyłania skarg: 

  • UNSO
    ul Miłosna 5/19
    08-300 Sokołów Podlaski
    tel.: 530802080

 

 

2018 Copyright , UNSO Urszula Naworol, ul. Literacka 25/2, 01-864 Warszawa / Powered by Web Revolution