Formularz reklamacyjny

 
Klient
 
Reklamowany towar
 
Opis reklamacji

Jak prawidlowo postępować podczas reklamacji:

  • Wypełnij wszystkie pola formularza na początku tej strony
  • W "Opis reklamacji" opisz jak najdokładnie problem tzn. wadę reklamowanego towaru.
  • Kliknij przycisk "Wysłać rekłamację"
  • Poczekaj na kontakt naszego pracownika do spraw reklamacji, który po zarejestrowaniu wypełnionego formularza reklamacyjnego przekaże kolejne postępowanie podczas rozwiązywania reklamacji. Skontaktujemy się z Państwem zazwyczaj w ciągu 24 godzin od wysłania formularza reklamacyjnego (dotyczy dni roboczych).
  • Towar prosimy nie wysyłać bez uprzedniego wyzwania naszego pracownika do spraw reklamacji.
  • Większość wad może być rozwiązana bez konieczności wysyłania spowrotem - nasi pracownicy po otrzymaniu reklamacji zaproponują Państwu najlepsze postępowanie.

2018 Copyright , UNSO Urszula Naworol, ul. Literacka 25/2, 01-864 Warszawa / Powered by Web Revolution