Często zadawane pytania

Jeśli masz do nas pytanie, spróbuj najpierw znaleźć odpowiedź w tej sekcji.

W sekcji FAQ znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień, obsługi klienta i reklamacji.

Znajdź żądany towar

Produkty można przeglądać, klikając poszczególne kategorie i podkategorie towarów, wyszukując je w pasku wyszukiwania w nagłówku strony lub filtrując według producentów i określonych parametrów. Szczegółowe informacje na temat każdego produktu, w tym zdjęcia, opinie użytkowników i instrukcje obsługi, można znaleźć na stronie szczegółów produktu.

Zamawianie towarów

Wybrane towary należy umieścić w koszyku, klikając przycisk "Dodaj do koszyka", który jest wyświetlany zarówno na liście towarów, jak i na ich szczegółach. Po dodaniu towaru do koszyka można edytować liczbę zamawianych sztuk (domyślnie jest to jedna sztuka) lub usunąć go z koszyka.

Dostępność i szybkość dostawy

- Dostępność towaru w magazynie jest podana w szczegółach każdego produktu. Zawierają one również informacje o przewidywanej dacie dostawy na wybrany adres lub możliwej dacie odbioru osobistego w naszych sklepach.

- Produkty oznaczone jako "niedostępne" nie mogą zostać zamówione.

- Istnieje możliwość aktywowania funkcji watchdog dla każdego produktu. Funkcja ta automatycznie poinformuje użytkownika, jeśli towar zostanie uzupełniony lub jeśli cena zostanie dostosowana zgodnie z jego kryteriami.

- W przypadku każdego produktu można również złożyć szybkie zapytanie do naszych specjalistów, klikając "Zapytanie o produkt".

Wysyłka i płatność za towary

- Możliwe sposoby wysyłki i płatności za towary są zawsze wyświetlane w drugim kroku koszyka. Metody wysyłki i płatności mogą się różnić dla poszczególnych produktów, w zależności od maksymalnych dozwolonych wymiarów, wagi i ceny. Koszyk filtruje te kryteria i wyświetla tylko dostępne opcje wysyłki i płatności dla określonego produktu lub kombinacji produktów.

- Aby dostawa towarów przebiegła sprawnie, konieczne jest prawidłowe wypełnienie danych kontaktowych.

- Płatność za towary jest możliwa na wiele sposobów. Nasz sklep internetowy korzysta z najnowszych metod płatności online, które są w 100% bezpieczne. Sklep internetowy nie ma dostępu do szczegółów płatności wprowadzanych podczas płatności online.

 

Realizacja kuponu rabatowego

Jeśli posiadasz kupon rabatowy, możesz wprowadzić go w pierwszym kroku koszyka w sekcji "Podsumowanie", klikając "Wstaw kod rabatowy".

Śledzenie statusu zamówienia

- Użytkownik zostanie poinformowany e-mailem o otrzymaniu zamówienia i postępach w jego przetwarzaniu.

- Możesz również śledzić status i historię swoich zamówień, logując się (wymaga rejestracji) lub klikając link w potwierdzeniu zamówienia.

Odbiór towaru i uszkodzona przesyłka

- Po otrzymaniu towaru należy bardzo dokładnie sprawdzić przesyłkę pod kątem widocznych uszkodzeń mechanicznych.

- Jeśli opakowanie nie było w oczywisty sposób uszkodzone w momencie otrzymania przesyłki, a uszkodzenie zostało wykryte dopiero po rozpakowaniu przesyłki, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

- Mimo że dokładamy wszelkich starań, aby opakowanie paczki było jak najwyższej jakości, w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że paczka zostanie uszkodzona podczas transportu. W takiej sytuacji należy postępować w następujący sposób:

Paczki Poczty Czeskiej:

Jeśli paczka wykazuje oczywiste uszkodzenia mechaniczne w momencie dostawy przez przewoźnika, nie należy przyjmować paczki.
Jeśli uszkodzenie zostanie wykryte po rozpakowaniu paczki, należy złożyć reklamację w dowolnym urzędzie pocztowym w ciągu dwóch dni roboczych. Procedura reklamacji znajduje się TUTAJ.

Paczki PPL i palety DHL:

Jeśli paczka wykazuje oczywiste uszkodzenia mechaniczne w momencie dostarczenia przez przewoźnika, nie należy jej przyjmować.
W przypadku dostarczenia uszkodzonej paczki PPL należy wypełnić formularz reklamacyjny TUTAJ.

Paczki GLS:

Jeśli paczka wykazuje oczywiste uszkodzenia mechaniczne w momencie dostarczenia przez przewoźnika, nie należy przyjmować przesyłki.
W przypadku dostarczenia uszkodzonej paczki GLS należy wypełnić formularz reklamacyjny GLS, kontaktując się z działem reklamacji GLS pod adresem reklamace@gls-czech.com.

Paczki 123Courier:
123Kurýr | Sledovaní pohybu zásilek
Jeśli paczka wykazuje oczywiste uszkodzenia mechaniczne w momencie dostawy przez przewoźnika, nie należy przyjmować przesyłki.
W przypadku dostarczenia uszkodzonej paczki 123Courier należy wypełnić formularz reklamacyjny, kontaktując się z działem reklamacji 123Courier pod adresem reklamace@123kuryr.cz.

Inne możliwe rozwiązania
Jeśli potrzebujesz pomocy lub porady dotyczącej reklamacji uszkodzonej przesyłki, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rma@landema.cz lub telefonicznie pod numerem +420 494 940 932.

Należy pamiętać, że Landema Group, s.r.o. nie pokrywa ani nie gwarantuje żadnych szkód spowodowanych przez przewoźnika, w przypadku których nie zastosowano powyższej procedury.

Odstąpienie od umowy zakupu, zwrot towarów

W celu odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej:Warunki i procedura korzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia
otrzymania towaru - wyciąg z regulaminu:

 

IX. Warunki i procedura korzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru

 

Jeżeli umowa kupna została zawarta za pomocą środków porozumiewania się na odległość, konsument ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z § 1829

Kodeksu cywilnego, konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jeżeli konsument zamawia w ramach
jednego zamówienia na kilka rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym konsument lub jego
osoba trzecia inna niż przewoźnik odbierze dostawę ostatniego towaru. W przypadku gdy towary składają się z kilku elementów lub części, termin upływa w dniu
czternastu dni od dnia, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik odebrała dostawę ostatniej rzeczy lub części towarów.
Jeżeli umowa przewiduje regularne dostarczanie towarów przez uzgodniony okres, okres ten kończy się z upływem 14 dni od dnia, w którym konsument lub wyznaczona przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik
osoba trzecia inna niż przewoźnik odbiera pierwszą dostawę towarów.

 

2. Odstąpienie od umowy musi nastąpić w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego sprzedawcy. Konsument może odstąpić od umowy do sprzedawcy
dostarczając je na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres e-mail Sprzedawcy wskazany w art. I ust. 6 niniejszego Regulaminu.
W odstąpieniu od umowy konsument powinien wskazać:

(a) adresata odstąpienia (firmę i adres siedziby Sprzedawcy)
b) informację, że odstępuje od umowy kupna-sprzedaży
c) datę i numer zamówienia
(d) towary, których dotyczy odstąpienie od umowy
(e) datę odbioru towaru
(f) numer rachunku bankowego do zwrotu środków otrzymanych przez sprzedającego od kupującego
(g) imię i nazwisko oraz adres konsumenta
(h) datę i podpis konsumenta

3. W celu odstąpienia od umowy konsument może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia od umowy, który można pobrać poniżej:

FORMULARZ ODSTĄPIENIA

4. Jeżeli konsument odstąpi od umowy, wyśle lub przekaże sprzedawcy bez zbędnej zwłoki, najpóźniej w ciągu czternastu dni od odstąpienia od umowy, towary otrzymane od sprzedawcy.
dni po odstąpieniu od umowy, towary otrzymane od sprzedawcy.

 

5. Jeśli konsument odstąpi od umowy, sprzedawca zwróci towary konsumentowi bez zbędnej zwłoki i nie później niż czternaście dni po odstąpieniu od umowy,
wszystkie pieniądze otrzymane od niego na podstawie umowy. Konsument wyraża zgodę na zwrot środków pieniężnych
przelewem na wskazane przez niego konto bankowe. Pieniądze mogą być również zwrócone w gotówce w siedzibie sprzedawcy, jeśli konsument tego zażąda.

 

6. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca zwróci konsumentowi
koszty dostarczenia towarów w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostarczenia. Odbiór osobisty towarów w sklepie
Odbiór osobisty towaru w sklepie sprzedawcy, który jest bezpłatny, nie jest uważany za najtańszy sposób dostarczenia towaru.

 

7. W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy.

 

8. Jeżeli towary ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą, konsument ponosi

w przypadku odstąpienia od umowy, koszty zwrotu towarów. Sprzedawca powiadomi konsumenta,
że koszty te mogą być wysokie i płatne w momencie przekazania towarów przewoźnikowi. Nie ma możliwości zwrotu towarów za pośrednictwem zwykłych usług pocztowych
zwrot, w szczególności, domków ogrodowych, trampolin i towarów o wadze przekraczającej 30 kg lub których długość
przekracza 200 cm. Szacunkowy koszt można sprawdzić na przykład na stronie: https://www.dhl.com/cz-cs/home/ziskat-predbeznou-cenu.html .

 

9. Jeśli konsument odstąpi od umowy kupna, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy otrzymanych
konsumentowi otrzymanych pieniędzy, zanim konsument otrzyma towary lub zanim konsument udowodni, że odesłał towary do sprzedawcy,
w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

 

10) Konsument powinien zwrócić towary, dostarczając je do Landema Group, s.r.o., Expedition Warehouse, Volovka
33, 551 01 Velká Jesenice lub Landema Group, s.r.o., Dobronická 983/35, 142 00 Praha 4 - Libuš lub
Landema Group, s.r.o., Dolecká 299, 551 01 Jaroměř. Towar nie może zostać wysłany do sprzedawcy za pobraniem. Przesyłki
wysłane za pobraniem nie będą akceptowane przez sprzedawcę. Konsumentowi zaleca się ubezpieczenie towaru.

 

11. Prawo do odstąpienia od umowy kupna nie może być wykonane, jeśli umowa została zawarta w sklepie sprzedawcy.

 

12) W przypadku odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność wobec sprzedawcy wyłącznie za zmniejszenie wartości towarów, które

wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do zapoznania się konsument a z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towarów.
Jeśli konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towarów, zapłaci sprzedawcy odszkodowanie za zmniejszenie wartości towarów w ciągu pięciu dni od odstąpienia od umowy.
Jeśli konsument korzystał z towarów w sposób wykraczający poza konieczny do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonalnością towarów, zapłaci on sprzedawcy odszkodowanie za zmniejszenie wartości towarów w ciągu pięciu dni od odstąpienia od umowy.
w ciągu pięciu dni od odstąpienia od umowy, oprócz odszkodowania za utratę wartości, wzbogacenie uzyskane w wyniku korzystania z towarów. Sprzedawca potrąci te roszczenia z
roszczenia konsumenta zgodnie z ust. 5.

 

13 Konsument nie może odstąpić od umowy w przypadkach określonych w art. 1837 kodeksu cywilnego. To znaczy, jeśli dotyczy to asortymentu towarów sprzedawcy,
konsument nie może odstąpić od umowy:

 

(a) przy dostawie towarów wyprodukowanych zgodnie z wymaganiami konsumenta lub dostosowanych do jego osobistych potrzeb,

 

(b) dostawy towarów łatwo psujących się lub o krótkim terminie przydatności do użycia, jak również towarów, które zostały dostarczone
nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami zewzględu na ich charakter,

 

(c) dostarczanie towarów w zapieczętowanych pojemnikach, które ze względów zdrowotnych lub higienicznych nie nadają się do późniejszego zwrotu,
po ich naruszeniu przez konsumenta.

 

14. Prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru jest określone w art. 1829 ustawy nr 89/2012 Dz,
Kodeks cywilny, i niniejsze warunki tylko dla konsumenta! Kupujący, który nie jest konsumentem, nie ma takiego prawa
(zwłaszcza jeśli kupuje na dowód osobisty).

 

X. Warunki i procedura korzystania przez kupującego z prawa do odstąpienia od umowy

 

1) Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w przypadkach określonych w niniejszych warunkach oraz w następujących przypadkach

warunki określone w przepisach prawa. W takim przypadku Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym na piśmie lub pocztą elektroniczną i oświadczyć,
że odstępuje od umowy, podając przyczynę odstąpienia, numer zamówienia, datę zakupu i numer konta do zwrotu pieniędzy. Pieniądze
można również zwrócić gotówką w siedzibie firmy. Odstąpienie od umowy musi być wyraźne i dostarczone na adres siedziby
Sprzedającego lub na adres e-mail Sprzedającego zgodnie z art. I ust. 7 niniejszego Regulaminu. Kupujący ponosi koszty
związane ze zwrotem towarów. Kupujący zobowiązany jest do zwrotu towaru poprzez dostarczenie go do siedziby Sprzedającego nie później niż wraz z odstąpieniem od umowy.
Sprzedający zobowiązany jest do zwrotu ceny zapłaconej przez Konsumenta po zwrocie towaru w terminie 30 dni od odstąpienia od umowy na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.
Zwracany przez Kupującego towar nie może zostać odesłany Sprzedawcy za pobraniem. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę. Do Kupującego
Kupującemu zaleca się ubezpieczenie towaru. Jeśli towary zostały zużyte lub uszkodzone, kupujący musi zapewnić rozsądną wymianę pieniężną.

 

2. Sprzedawca może również potrącić swoje zaległe roszczenia z roszczeniem kupującego o zwrot ceny zakupu towarów.

 

W Pradze, 6 stycznia 2023 r., Landema Group, s.r.o.

Reklamacje towarów

Coś nie tak? Wspólnie to rozwiążemy. Poinformuj nas o problemie za pomocą formularza reklamacji.

Jak złożyć reklamację:

- Wypełnij wszystkie pola formularza reklamacyjnego znajdującego się na górze tej strony.
- W polu "Opis reklamacji" opisz swój problem tak szczegółowo, jak to możliwe, tj. wadę reklamowanego towaru.
- Kliknij przycisk "Prześlij reklamację".
- Poczekaj na kontakt ze strony naszego specjalisty ds. reklamacji, który po otrzymaniu wypełnionego formularza reklamacji poinformuje Cię o dalszej procedurze rozpatrywania reklamacji. Zwykle skontaktujemy się z Tobą w ciągu 48 godzin od przesłania Formularza reklamacji (dni robocze).
- Nie należy wysyłać towarów bez pytania naszego specjalisty ds. reklamacji. Większość usterek można rozwiązać bez konieczności odsyłania reklamowanych towarów - nasi pracownicy zasugerują najbardziej odpowiedni sposób postępowania po otrzymaniu reklamacji.

FORMULARZ REKLAMACJI

KONTAKTY:
E-mail: rma@landema.cz
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku, 8:00 - 17:00

Adres do wysyłania skarg:
Landema Group, Ltd.
Dział Reklamacji
Volovka 33
551 01 Velká Jesenice

Towar prosimy nie wysyłać bez uprzedniego wyzwania naszego pracownika do spraw reklamacji. 

Anulowanie zamówienia

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz anulować zamówienie po zalogowaniu. Jeśli nie zarejestrowałeś się, możesz anulować zamówienie e-mailem info@landema.cz lub telefonicznie +420 494 940 932. Należy pamiętać, że wysłane zamówienia nie mogą zostać anulowane.

Porównanie produktów Zamknij

Produkt został dodany do listy porównawczej.

Polecane

Ważne linki

Utwórz konto i uzyskaj korzyści

  • Przyspieszony proces zakupu dzięki wstępnie wypełnionym danym rozliczeniowym i dostawczym
  • Śledzenie statusu i historii zamówień
  • Priorytetowy dostęp do ofert specjalnych i rabatów
  • członkostwo w systemie lojalnościowym Landema

Cookies

Nasza firma wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego funkcjonowania Twojego ulubionego sklepu internetowego, dostosowania zawartości strony do Twoich potrzeb, w celach statystycznych i marketingowych. Klikając przycisk Akceptuję, wyrażasz zgodę na ich gromadzenie i przetwarzanie, a my tym samym zapewnimy Ci najlepsze poczucie z zakupów.

Twoje ustawienie plików cookie

Tutaj masz możliwość dostosowania plików cookies zgodnie z własnymi preferencjami, a później bardziej szczegółowo ustaw lub wyłącz w dowolnym momencie w stopce witryny.

Techniczne pliki cookies są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i wszystkich oferowanych przez nią funkcji.

Personalizujemy na podstawie towarów, które oglądasz. Dostosowujemy również wyświetlane treści do tego, co Cię interesuje.

Te pliki cookies pozwalają nam mierzyć wydajność naszej strony internetowej, a za pomocą uzyskanych danych możemy następnie poprawić przyjemność z zakupów dla naszych klientów.

Te pliki cookie są wykorzystywane przez sieci reklamowe i społecznościowe, w tym Google, do przesyłania danych osobowych i personalizowania reklam, aby były one interesujące dla użytkownika.